Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

14_05_31

ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ

      ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ
του Γιώργου Αλεξανδρή
 
 
Νύχτωσε.
Πάντα νύχτωνε νωρίς στις κρυφές μας σπονδές,
τις μικρές και βιαστικές μας λειτουργίες,
γιατί οι ναοί που στεγάζαμε  προσευχές και κατανύξεις,
ήταν καταφύγια αναμετρήσεων με το χρόνο
κι απάντημα της ψυχής μας με το φόβο.
 
Έφυγες.
Πάντα έφευγες νωρίς σαν λόγος αστέγαστος,
δοκιμασία του νου κι απροστάτευτη χαρά,
γιατί μαθαίναμε να χωράμε σε αναμνήσεις
και πάνω από τα ερείπια της τρομαγμένης σκέψης
ν’ ακούμε χωριστά το θρήνο των αναπολήσεων.
 
Ξημέρωσε.
Πάντα ξημέρωνε αργά στου ήλιου τις κρυψώνες
κι αλάργευε η ανατολή σε μιαν ανάσα δρόμο,
γιατί η νύχτα πέζευε αγλύκαντη τη ζωή μας,
στεγνώναμε στο στοχασμό τη μοναξιά του πάθους
κι η μέρα με γκρίζο φως άρχιζε απ’ τον τελειωμό της.
 
Γύρισες.
Πάντα γύριζες αργά σαν αμφιβολία και ελπίδα,
με μια  αλύτρωτη ματιά και ίμερου ανατριχίλα,
γιατί μας  ξάφνιαζε στο φως η σύναξη των ονείρων,
την ομορφιά  μαντεύαμε  στην έκσταση της σιωπής
και  μονολογούσαμε τη λύτρωση με δέος ελευθερίας.
 
                                                                29-05-14
 
Η εικόνα είναι από: amelielaw.wordpress.com

14_05_30

ΟΡΓΙΖΟΜΑΙ


Έρχονται στιγμές,
που χωρίς προσχήματα  και υπεκφυγές,
χωρίς  αναστολές και δικαιολογίες αντιφατικές,
ξεπερνώ τις αυταπάτες μου, τις πλάνες μου,
τις ωραιοποιημένες περιπλανήσεις μου,
και φεύγω πέρ’ απ’ τα χαλκευμένα  όρια
της μικρής και λαφυραγωγημένης ελευθερίας μου.
Και οργίζομαι.
Οργίζομαι με τους κάποιους, τους δήθεν,
τους άλλους με τις περισπούδαστες περγαμηνές,
τις κοινωνικές ευαισθησίες και τις ηθικές αξίες,
μ’ αυτούς που δικαιούνται να ερμηνεύουν,
να μεθοδεύουν και ν’ αποφασίζουν,
μ’ αυτούς που υποχρεούνται ν’ ανησυχούν ,
να συντρέχουν και να καθοδηγούν.
Μ’ αυτούς που από θέση και σχήμα,
αργυραμοιβοί της υποκρισίας και τέκτονες της απάτης,
προδιαγράφουν συμπεριφορές και στόχους,
καλώντας με να δανειστώ αυτά που μου πήραν
και να μοιραστώ αυτά που δεν έχουν.
Οργίζομαι στο αγλάισμα της χαμέρπειας,
στη θρασύτητα  της μικροπρέπειας,
στη διαβολή και τη διαπόμπευση
της αρετής και του σεβασμού.
Οργίζομαι όταν καπηλεύονται την αξιοπρέπειά μου,
όταν φανερά με ταπεινώνουν ως υπάκουο
και ύπουλα με συνθλίβουν  ως υπήκοο,
και προστατευτικά  με χαρακτηρίζουν
προσαρμόσιμο σε  αφθονία είδος.
Οργίζομαι στην περηφάνια και την πρόκληση
του ρηχού στοχασμού τους,
την αμετροέπεια των λόγων τους,
στην προβολή και την  αθώωση
της απαξίωσης και την αποχαύνωσης,
της αδιαφορίας και της αποστασιοποίησης.
Οργίζομαι στη λαθροχειρία της ζωής μου.
Που με γαλούχησαν στη σύνεση της σιωπής,
που με καθήλωσαν αδρανή και αδηφάγο
σε μαυλιστικούς ήχους και συντεταγμένες εικόνες,
που με αναγόρευσαν ειδήμονα
και αυτόφωτο αστέρα με βαυκαλίζουν.
Οργίζομαι που με κηρύγματα κατηγορητήρια,
με φανατισμούς και θρησκοληψίες,
με υστερίες και δοκησίσοφες αναφορές
με καλούν ως ταγοί και προφήτες
στης σωτηρομανίας τους τις εμμονές.
Οργίζομαι για τη χειραγώγηση της ζωής μου.
Που με ανάγκασαν να μαθητεύσω
στα σκοταδιστικά θρανία τους,
να αυτομολήσω στις ιδεολογίες τους,
που με αποπροσανατόλισαν με τις ιδεοληψίες τους
που με κολάκεψαν και με απογύμνωσαν
από αντιστάσεις  και  ενοχές.
Μα πιο πολύ οργίζομαι που ανακάλυψα
στην άκρη του μυαλού μου,
πως η ευπείθεια μπορεί  και να με βολεύει ,
πως μπορεί και να μ’ αρέσουν
τα φανερά είδωλα και τα κρυφά όνειρα,
όπως τόσων άλλων η ενδόμυχη αποδοχή,
και επινοώντας ένα ισχυρό άλλοθι,
δε διακρίνω καμιά ανίερη συμμαχία,
κανενός είδους  σκοπιμότητα και  βία,
πως δεν εξυφαίνεται καμιά συνωμοσία
και βουλιάζω στην  παραίτηση  και την απραξία.

Ο Γιώργος Αλεξανδρής είναι ενεργός πολίτης, ευαίσθητος άνθρωπος και  εκφράζει τα συναισθήματά του με τη γραφίδα. Είμαστε οργισμένοι, αλλά μπορούμε άραγε, αναρωτιέται, ξεπερνώντας τις αυταπάτες, γκρεμίζοντας τα τείχη που έχουμε ορθώσει ο καθένας, να βγούμε από την απραξία και την παραίτηση. Μπορούμε να πάρουμε τη ζωή στα χέρια μας;

Τούτο το ποίημα, ως Β΄σχεδίασμα,
δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα  «ΕΡΕΥΝΑ» στις 20-5-14




Η εικόνα είναι από το: katerinanina.blogspot.com

14_05_26

Καινοτομία, τεχνολογία, εκπαίδευση


 

Το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Εφηρμοσμένης Επικοινωνίας και το Τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών διοργανώνουν για ένατη χρονιά τη σειρά διαλέξεων «Ζητήματα Επικοινωνίας».

Η πέμπτη εκδήλωσή έχει θέμα: «Καινοτομία, τεχνολογία, εκπαίδευση»

Τη συζήτηση θα συντονίσει ο  κ. Δημήτρης Χαραλάμπης, Καθηγητής του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Αναπληρωτής Διευθυντής ΕΠΙΕΕ

Η εκδήλωση θα γίνει την Τρίτη 3 Ιουνίου 2014, στο Κεντρικό Κτίριο του Πανεπιστημίου Αθηνών (Πανεπιστημίου 30), στο αμφιθέατρο «Άλκης Αργυριάδης», ώρα 6:00 μ.μ.

Η καινοτομία υπήρξε ιστορικά το θεμέλιο της αύξησης της παραγωγικότητας και της απασχόλησης. Σήμερα η ψηφιακή επανάσταση, σε άμεση σχέση με την επιβολή του παραδείγματος της ακραίας εκδοχής της αγοράς, αλλάζει όχι μόνο τους όρους της επικοινωνίας και τη διαμόρφωση της δημοσιότητας αλλά ανατρέπει και τους ίδιους τους όρους της κοινωνικής συνοχής.
Η χρηματοπιστωτική αγορά και η παραγωγή μεταβάλλονται σε συστήματα διαδικτυακά συνδεδεμένων μηχανών που ορίζουν οι αλγόριθμοι της τεχνητής νοημοσύνης ενώ η συνάρτηση ψηφιακής και νεοφιλελεύθερης στροφής επαναφέρει την ανισότητα στο κέντρο της λογικής του συστήματος και την καθιστά πεμπτουσία της λειτουργίας του.
Η καινοτομία ως πυρήνας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, προσπαθεί και πρέπει να είναι απάντηση στην κατάρρευση της κοινωνικής κινητικότητας.
Πάνω σ’ αυτήν την προβληματική θα συζητήσουν οι εξής ομιλητές:

Ομιλητές:

Νίκος Βερναρδάκης, Ομότιμος Καθηγητής Οικονομικών Επιστημών

Καινοτομία και καινοτομική διαδικασία: χαρακτηριστικά, εξέλιξη και επιπτώσεις
Η καινοτομία και η καινοτομική διαδικασία εξελίσσονται συνεχώς. Αυτή η εξέλιξη αλλάζει τον πραγματικό κόσμο της οικονομίας, ενθαρρύνει την παγκοσμιοποίηση, οδηγεί σε ολιγοπωλιακό ανταγωνισμό και σε αύξηση της ανισότητας και τελικά αλλάζει την ίδια την οικονομική θεωρία που προσπαθεί να δώσει εξηγήσεις.

Μαρίνα Ρήγου, Διδάκτωρ Επικοινωνίας, Δημοσιογράφος

Web 2.0: από την ελευθερία της έκφρασης, στον ιστό της επιτήρησης
Ο Ιστός 2.0, καινοτόμο προϊόν που τα ίδιο συμβάλλει στην εξέλιξή του, αλλά και στην περαιτέρω προώθηση της καινοτομίας, παρέχει τη δυνατότητα διάδρασης, δικτύωσης και διαμοιρασμού της πληροφορίας, ενισχύει και εντείνει τη συνεργασία, διαδικασίες ευνοϊκές για παραγωγή νέων και
πρωτοποριακών ιδεών. Νέοι τρόποι παραγωγής και δημιουργίας καθίστανται εφικτοί. Παράλληλα ωστόσο δημιουργεί ευνοϊκές συνθήκες για την επιτήρηση, τον έλεγχο και τον περιορισμό.

Θαρρενός Μπράτιτσης, Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Διευθυντής Εργαστηρίου Δημιουργικότητας, Καινοτομίας και Τεχνολογίας στην
Εκπαίδευση

Κάτι παλιό, κάτι καινούργιο, κάτι δανεικό… συνταγές για καινοτομία στην εκπαίδευση.
 Μια ενέργεια είναι καινοτόμα όταν χαρακτηρίζεται από νέα, πρωτοποριακή αντίληψη για την πραγματικότητα. Ειδικότερα για το χώρο της εκπαίδευσης, η καινοτομία αναφέρεται σε τρεις βασικούς άξονες: α) αλλαγή αρχών και πεποιθήσεων, β) εφαρμογή νέων διδακτικών προσεγγίσεων, και γ) χρήση νέων διδακτικών μέσων. Μετά από μια σύντομη θεωρητική τεκμηρίωση των εννοιών, η
παρούσα ομιλία θα εστιάσει στην παρουσίαση ορισμένων χαρακτηριστικών παραδειγμάτων εκπαιδευτικής καινοτομίας που συνδυάζουν παλιά και νέα χαρακτηριστικά και τα οποία μπορούν να είναι άμεσα εφαρμόσιμα από τον σύγχρονο εκπαιδευτικό.

Μιχάλης Μεϊμάρης, Καθηγητής Νέων Τεχνολογιών, Διευθυντής του Εργαστηρίου
Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα ΜΜΕ
Καινοτόμες εφαρμογές της τεχνολογίας στην εκπαίδευση
Καινοτόμες εφαρμογές της τεχνολογίας, όπως το ψηφιακό και υβριδικό παιχνίδι, η ψηφιακή αφήγηση και οι διαγενεακές δράσεις στην εκπαίδευση, μέσα από τη διδασκαλία και την έρευνα στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα ΜΜΕ.

Δημήτρης Χαραλάμπης, Καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης
«Ψηφιακή στροφή και νεοφιλελεύθερη στροφή»:  καινοτομία, απορρύθμιση, παγκοσμιοποίηση και ανισότητα
Η τριακονταετία που ακολούθησε τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο φαντάζει πια ως ένα ιδιαίτερο ιστορικό διάλειμμα. Από το τέλος της δεκαετίας του 1970 ο κόσμος αλλάζει και αυτό σημαίνει την αλλαγή του κοινωνικοπολιτικού παραδείγματος το οποίο χαρακτηρίζεται από την ιδιόμορφη συναρτησιακή σχέση της «νεοφιλελεύθερης και ψηφιακής στροφής» υπό την σκιά της απορρύθμισης και
της ανισότητας σε παγκόσμια κλίμακα.


H εκδήλωση είναι ανοιχτή για το κοινό.
Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης. Δεν χρειάζεται προεγγραφή.
Το event στο facebook: https://www.facebook.com/events/488249704641835



14_05_22

Εκπαίδευση και ετερότητα



Το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Πολιτών συνεχίζοντας τη συνεδριακή παράδοση του Κέντρου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών, οργανώνει στην Πάτρα το 17ο Διεθνές Συνέδριο με κριτές, με θέμα: «Εκπαίδευση και ετερότητα» με κύριες θεματικές:
  • Διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε φυσικούς ομιλητές
  • Διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μη φυσικούς ομιλητές
  • Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
  • Εκπαιδευτική Ηγεσία
  • Ετερότητα στην εκπαίδευση
  • Στρατηγικές διδασκαλίας και σχέδια μαθημάτων για την Α΄/βάθμια και Β΄/βάθμια εκπαίδευση. Από τη θεωρία στην πράξη.
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Ξενοδοχείο Achaia Beach, από 27 έως 29 Ιουνίου 2014.
**
Αποστολή εισηγήσεων-ανακοινώσεων μέχρι 15 Ιουνίου 2014

**

E-mail επικοινωνίας για το 17ο Διεθνές Συνέδριο: 17synedrio@inpatra.gr

Η πλήρης ανακοίνωση είναι αναρτημένη στις ιστοσελίδες:

Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση ( 6th CIE2014 )


Το 6th Conference on Informatics in Education – Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση ( 6th CIE2014 ), ένα από τα καλύτερα εκπαιδευτικά συνέδρια, που λαμβάνουν χώρα στην Ελλάδα, διοργανώνεται από το Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς και το Τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου σε συνεργασία με την ΕΠΥ και εστιάζεται στην Πληροφορική, αλλά και στις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση.

Καλύπτει τόσο τις βαθμίδες της τυπικής εκπαίδευσης –Δευτεροβάθμια (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Γυμνάσια), Πρωτοβάθμια, Τριτοβάθμια- όσο και τη μη τυπική εκπαίδευση.

Θα πραγματοποιηθεί στην Κέρκυρα, και συγκεκριμένα στους χώρους του Ιονίου Πανεπιστημίου, 10-12 Οκτωβρίου 2014
Καλούνται όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν, ως εισηγητές στο συνέδριο, να υποβάλουν άρθρα, ακολουθώντας τις παρακάτω ημερομηνίες:

Τρόποι υποβολής άρθρων:
α) εκτεταμένη περίληψη από 15/5 - 5/7 και το πλήρες άρθρο έως 25/8,
β) άμεσα το πλήρες άρθρο, από 15/5 έως 5/7.

Για λεπτομέρειες και επικαιροποιημένη πληροφορία επισκεφθείτε την ιστοσελίδα http://di.ionio.gr/cie/   

14_05_11

5o Διεθνές Συνέδριο Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Τάσεις στην Εκπαίδευση: Οι επιρροές τους στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα


5o Διεθνές Συνέδριο

Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Τάσεις στην Εκπαίδευση:

Οι επιρροές τους στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα

 

26 – 28 Σεπτεμβρίου, 2014

Εκπαιδευτήρια Λαμπίρη, Μοσχάτο - Αθήνα


Υπό την αιγίδα της
Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής

με τη συνεργασία των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων:
Μοντέλα Σχεδιασμού και ανάπτυξης Σχολικών Μονάδων,
Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ)
Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

& τη συνεργασία των Ευρωπαϊκών Οργανισμών:
Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Μουσικής (European Music Council)
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, Ιταλικό Ερευνητικό Συμβούλιο (Institute of Educational Technology, Italian Research Council)

Το 5ο Διεθνές Συνέδριο για την Εκπαιδευτική Πολιτική (EduPoliies 2014) απευθύνεται σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης με σκοπό να αναπτύξουν διάλογο στην έρευνα και τις πρακτικές εφαρμογές προηγμένων εκπαιδευτικών πολιτικών για τη διδασκαλία και τη μάθηση. Η επιστημονική επιτροπή καλωσορίζει ανακοινώσεις που εμβαθύνουν αλλά και διευρύνουν με προτάσεις τους, πλευρές της σύγχρονης εκπαιδευτικής πολιτικής και πρακτικής σε διεθνές και ευρωπαϊκό επίπεδο. Επιλεγμένες παρουσιάσεις θα μοιραστούν τεκμηριωμένες πρακτικές και σημαντικά ευρήματα έτσι ώστε η εκπαιδευτική κοινότητα να είναι σε θέση να επωφεληθεί από εφαρμογές παρόμοιων προσεγγίσεων.
Η ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (http://www.primarymusic.gr/)   ως ο κύριος οργανωτικός φορέας καθώς και τα συνεργαζόμενα πανεπιστήμια αλλά και τα ερευνητικά κέντρα ενθαρρύνουν την ανοικτή πνευματική ανταλλαγή για τον σκοπό της επιμέρους επαγγελματικής ανάπτυξης καθώς και τη βελτίωση διαφορετικών επιστημονικών κλάδων προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Το 5ο Διεθνές Συνέδριο για την Εκπαιδευτική Πολιτική (EduPoliies 2014) εστιάζει ιδιαίτερα σε πτυχές που προβληματίζουν και απασχολούν εκπαιδευτικούς φορείς της ελληνικής εκπαιδευτικής πολιτικής σε επίπεδο εκπαιδευτικού συστήματος, επίπεδο οργάνωσης και επίπεδο σχολικής μονάδας. Ερευνητές, διδάκτορες, υποψήφιοι διδάκτορες και μεταπτυχιακοί φοιτητές, εκπαιδευτικοί και σύμβουλοι θα αναπτύξουν επιστημονικό διάλογο πάνω στις εκπαιδευτικές πολιτικές, τα διλήμματα και τις αντιπαραθέσεις, λαμβάνοντας υπόψη τις δυναμικές που διαμορφώνουν εκ νέου τον εκπαιδευτικό χάρτη αξιοποιώντας ερευνητικά δεδομένα που σχετίζονται με μια σειρά από επιστημονικά πεδία και κλάδους.
 

Η θρησκευτική εκπαίδευση στο σύγχρονο σχολείο Προβλήματα και προοπτικές

 
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Η θρησκευτική εκπαίδευση στο σύγχρονο σχολείο
Προβλήματα και προοπτικές

Δευτέρα, 19 Μαΐου 2014, στις 7 μ.μ.,
στον ΠΟΛΥΧΩΡΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ 
(Ιπποκράτους 118, Αθήνα)

Έχουμε ανάγκη από κάποια φιλοσοφία ζωής; Η ανάγκη να προσανατολιστεί ο άνθρωπος μέσα στη ζωή είναι μια βασική εσωτερική παρόρμηση. Υπαρξιακά ερωτήματα όπως:

·         ποιος είμαι;

·         πώς φτιάχτηκε ο κόσμος;

·         ποιες δυνάμεις κυβερνούν την Ιστορία;

·         υπάρχει Θεός;

·         τι γινόμαστε όταν πεθαίνουμε;

είναι τόσο κοινά και εμφανίζονται από πολύ νεαρή ηλικία, ακόμα και σε ένα παιδί μόλις τριών χρονών, σε όλους τους πολιτισμούς και αποτελούν το θεμέλιο όλων των θρησκειών.

Το μάθημα των Θρησκευτικών στο σχολείο έχει προκαλέσει πολλές συζητήσεις και συνεχίζει να αποτελεί πεδίο έριδας μεταξύ θεολόγων, γονιών, πανεπιστημιακών, πολιτικών και εκκλησιαστικών παραγόντων. Στην ημερίδα μας θα μιλήσουμε για τη θρησκευτική εκπαίδευση, για τη φιλοσοφία των νέων προγραμμάτων σπουδών, για τον ρόλο των θρησκειών και κατ’ επέκταση και του μαθήματος των Θρησκευτικών στην αγωγή των παιδιών, για την αναγκαιότητα και τον παιδαγωγικό χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών στο σημερινό και στο αυριανό σχολείο και θα εξηγήσουμε τι νόημα έχει να γνωρίζουμε τις θρησκείες των άλλων που ζουν εντός και εκτός της χώρας μας. Σε μια σύγχρονη διαπολιτισμική εκπαίδευση δεν πρέπει να αγνοήσουμε τη σημασία που ενέχει η ανακάλυψη άλλων θρησκειών, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί παράλληλα με τη γνωριμία της δικής μας θρησκείας.

 Ένας πανεπιστημιακός, ένας σύμβουλος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και ένας σχολικός σύμβουλος συζητούν για το περιεχόμενο και τη φυσιογνωμία του μαθήματος των Θρησκευτικών στον ΠΟΛΥΧΩΡΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ. Προσκεκλημένοι είναι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων, αλλά και κάθε ενδιαφερόμενος. Μετά τις εισηγήσεις ακολουθούν ερωτήσεις και παρεμβάσεις από το κοινό.

 Ομιλητές 
 Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης, Λέκτορας της Διδακτικής των Θρησκευτικών στο Τμήμα Θεολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών: «Συντρέχει πράγματι λόγος σήμερα να υπάρχει Θρησκευτική Εκπαίδευση στο σχολείο;»

 Σταύρος Γιαγκάζογλου, Σύμβουλος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων / Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής: «Προς ένα σύγχρονο παιδαγωγικό και θεολογικό ορίζοντα της θρησκευτικής εκπαίδευσης: Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών στα Θρησκευτικά»

 Άγγελος Βαλλιανάτος, Σχολικός Σύμβουλος Θεολόγων: «Η θρησκευτική διάσταση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης: Πολυτέλεια ή αναγκαιότητα;»

Συντονίζει η δημοσιογράφος και θεολόγος Αναστασία Καμβύση.
  Στον ΠΟΛΥΧΩΡΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ (Ιπποκράτους 118, Αθήνα)  τη Δευτέρα, 19 Μαΐου 2014, 19:00-21:00

Μήνυμα ενάντια στη λογοκλοπή

Μήνυμα ενάντια στη λογοκλοπή