2ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας
Βέροια – Νάουσα, 23-25 Απριλίου 2010
«Ψηφιακές και Διαδικτυακές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση»
υπό την αιγίδα
του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
(αριθμ. Πρωτ. 137493/Γ2/6-11-2009)
και της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ημαθίας
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και οι ενώσεις εκπαιδευτικών:
•Ελληνική Ένωση για την Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση» (e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε)
•Πανελλήνια Ένωση εκπαιδευτικών για τις Φυσικές Επιστήμες «Μιχάλης Δερτούζος»
•Παράρτημα της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών Ημαθίας & η
σε συνεργασία με:
•Τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας
•Την Ελληνική Καταναλωτική Οργάνωση Φλώρινας
•Την Κοινωφελή Επιχείρηση Πολλαπλής Ανάπτυξης Βέροιας
•Το Μεταπτυχιακό Τμήμα «Επιστήμη του Διαδικτύου», Μαθηματικού Τμήματος Α.Π.Θ.
•Την Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής
•Την Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών
•Το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Φλώρινας
διοργανώνουν το 2ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας με θέμα:
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Λογισμικό / Μελέτες και έρευνες, σχετικά με θέματα ΤΠΕ στην εκπαίδευση στην Ελλάδα και το εξωτερικό / Ελληνικό Εκπαιδευτικό Διαδίκτυο (Εκπαιδευτικές Πύλες, Σχολικές Ιστοσελίδες Α’/θμιας κα Β’/θμιας Εκπαίδευσης, Εκπαιδευτικά Ιστολόγια, Πλατφόρμες δυναμικού περιεχομένου, ηλεκτρονικές κοινότητες μάθησης και εφαρμογές e-Learning) / Εκπαιδευτική Ρομποτική / Θέματα σχολικών εργαστηρίων Πληροφορικής και εφαρμογών υπολογιστών (υλοποιήσεις σε επίπεδο υλικού και λογισμικού) / Microcomputer Based Laboratories / Προτάσεις διδασκαλίας με χρήση ΤΠΕ / Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη διδακτική αξιοποίηση των ΤΠΕ / Κοινωνικές και παιδαγωγικές επιπτώσεις της χρήσης του διαδικτύου από τους νέους.Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου θα πραγματοποιηθούν κεντρικές ομιλίες, 140 προφορικές ανακοινώσεις, 10 παρουσιάσεις αφισών και 5 στρογγυλά τραπέζια σχετικά με τη θεματολογία του συνεδρίου, που πλαισιώνονται σε παράλληλες συνεδρίες ειδικοτήτων. Θα δοθεί ιδιαίτερο βάρος σε ζητήματα της εκπαιδευτικής πράξης με τη διεξαγωγή 21 εργαστηριακών δραστηριοτήτων. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν οι εκδηλώσεις για την ημέρα Scratch και οι βραβεύσεις του 4ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Σχολικών Διαδικτυακών Τόπων.
Το συνέδριο θα καλύπτεται online από κλιμάκιο του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου σε συνεργασία με δυο κλιμάκια του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ημαθίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
-------------------------------------------------------------------------------------
«eTwinning, μέθοδος project και άλλα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων»
Η Ελληνική Υπηρεσία Στήριξης της δράσης eTwinning[i] είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη του διαδικτυακού σεμιναρίου eTwinning με θέμα «eTwinning, μέθοδος project και άλλα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων»!
Από το 2005 που ξεκίνησε η δράση eTwinning έως σήμερα, έχουν διοργανωθεί, από την ΕΥΣ και τους πρεσβευτές eTwinning, περισσότερες από 240 ημερίδες και έχουν επιμορφωθεί περίπου 7700 εκπαιδευτικοί. Τα διαδικτυακά μαθήματα για τη δράση eTwinning αποτελούν έναν εναλλακτικό - συμπληρωματικό τρόπο επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στη δράση.
Το διαδικτυακό σεμινάριο «eTwinning, μέθοδος project και άλλα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων» θα πραγματοποιηθεί στην πλατφόρμα διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησης moodle, θα διαρκέσει 3 εβδομάδες και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Οι θέσεις εκπαιδευόμενων είναι 50 και θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας. Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο μάθημα θα πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονικά συμμετοχή από 14 έως και 22 Απριλίου 2010, στη δ/νση: http://www.etwinning.gr/lessons_reg.php.
Στο τέλος του μαθήματος θα λάβουν βεβαιώσεις συμμετοχής όσοι από τους εκπαιδευόμενους ανταποκρίθηκαν θετικά στα καθήκοντά τους.
Θέματα σεμιναρίου
Τα θέματα που θα αναπτυχθούν είναι:
· Βασικές γνώσεις για τη μέθοδο project και τη διαθεματική προσέγγιση της γνώσης.
· Δημιουργία ενός eTwinning προγράμματος με τη μέθοδο project.
· Ιδέες για έργα eTwinning.
· Παραδείγματα καλής πρακτικής.
Χρονοδιάγραμμα
· 26 Απριλίου-2 Μαΐου: εγγραφές, γνωριμία με το περιβάλλον του moodle, απορίες για το μάθημα, τεχνικές απορίες, φόρουμ γνωριμίας, διαγνωστικό ερωτηματολόγιο.
· 3-9 Μαΐου: Υλικό μελέτης, quiz, παραδείγματα καλής πρακτικής, χωρισμός σε ομάδες.
· 10-16 Μαΐου: Δημιουργία ενός eTwinning project, επιπλέον υλικό για μελέτη, αξιολόγηση του μαθήματος.
[i] Η δράση eTwinning (http://www.etwinning.net), με επίσημη έναρξη τον Ιανουάριο του 2005, προωθεί τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και τη συνεργασία των ευρωπαϊκών σχολείων. Το eTwinning αποτέλεσε τη βασική δράση του προγράμματος eLearning για τα έτη 2004-2006. Πλέον εντάσσεται στο Πρόγραμμα για τη Διά Βίου Μάθηση.
Η δράση αποσκοπεί στη γενίκευση της αδελφοποίησης των σχολείων μέσω του Διαδικτύου, ούτως ώστε να συμμετέχουν τελικά όλα τα σχολεία της Ευρώπης. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, οι ευρωπαϊκές και οι εθνικές υπηρεσίες στήριξης των συμμετεχουσών χωρών προσφέρουν στους συμμετέχοντες ποικίλες υπηρεσίες ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία της δράσης, όπως γραφεία υποστήριξης, διασκέψεις, προγράμματα κατάρτισης και δικτυακές πύλες κ.α. Ελληνική Υπηρεσία Στήριξης (website: http://www.etwinning.gr/, email: etwinning@sch.gr,
helpdesk: 801-11-38946).
Το eTwinning διανύει ήδη τον πέμπτο επιτυχή χρόνο εφαρμογής του στην ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πραγματικότητα. Στη δράση είναι εγγεγραμμένοι πάνω από 87.000 εκπαιδευτικοί από όλη την Ευρώπη με πάνω από 5.000 ενεργές συνεργασίες. Η χώρα μας έχει δυναμική παρουσία στην καινοτόμο δράση, καθώς βρίσκεται σταθερά μεταξύ των πρώτων θέσεων σε συμμετοχή σχολικών μονάδων, μεταξύ των κρατών που συμμετέχουν στη δράση και χωρίς να λαμβάνεται υπόψην η πληθυσμιακή αναλογία.
-------------------------------------------------------------------------------------
Ο δογματισμός στη θεολογία και τη βιολογία
Ένα μάθημα του καθηγητή της βιολογίας Χαράλαμπου Αμπατζόπουλου στους φοιτητές της θεολογίας, τους θεολόγους καθηγητές και σε όποιον επιθυμεί να ακούσει και να συζητήσει για τη σχέση της θεολογίας με τη βιολογία και ειδικότερα για το θέμα της δημιουργίας.
Η εκδήλωση πραγματοποιείται στα πλαίσια των μαθημάτων του καθηγητή του Τμήματος Θεολογίας Χρυσόστομου Σταμούλη σε συνεργασία με το Θεολογικό Σύνδεσμο "ΚΑΙΡΟΣ".
Τετάρτη 21 Απριλίου 2010
6.30΄μμ-8.30΄μμ
Θεολογική Σχολή Α.Π.Θ.
-------------------------------------------------------------------------------------
1o SUMMERSCHOOL ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Το 1ο Summer School στη Σχολική Ψυχολογία διοργανώνεται από τον Τομέα Ψυχολογίας και το ΠΜΣ Σχολικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Κλάδο Σχολικής Ψυχολογίας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταίρίας (ΕλΨΕ), 26-27 Ιουνίου 2010 στις Σπέτσες.
-------------------------------------------------------------------------------------
Η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών της Ι. Μ. Δ. σε συνεργασία με την εφημερίδα " Η Θεσσαλία", τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μαγνησίας και το Δημοτικό Κέντρο Ιστορίας και Τεκμηρίωσης Βόλου (ΔΗΚΙ)διοργανώνει:
Στρόγγυλη Τράπεζα
Η θέση της θρησκείας στο δημόσιο χώρο
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ:
Έφη Φωκά, Δρ. Κοινωνικών Επιστημών, Διευθύντρια του Forum on Religion, London School of Economics
Αντώνης Μανιτάκης, Καθηγητής Νομικής Σχολής Α.Π.Θ
Απόστολος Παπατόλιας, Δρ Συνταγματικού Δικαίου, Νομάρχης Μαγνησίας
Παντελής Καλαϊτζίδης, Δρ Θεολογίας, Συντονιστής της Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών, Διδάσκων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συντονισμός: Νίκος Μουζέλης, Ομ. Καθηγητής του London School of Economics
Τετάρτη 21 Απριλίου 2010, 7.30 μ.μ.,
“Αχίλλειον” (Πεζόδρομος Κουμουνδούρου 1- Ιάσoνος)
1 β. Η ίδια Εκδήλωση θα επαναληφθεί στον «ΙΑΝΟ» της Αθήνας
την Παρασκευή 14 Μαϊου, 8.30 μ.μ., με την συμμετοχή των:
Έφης Φωκά, Δρ. Κοινωνικών Επιστημών, Διευθύντρια του Forum on Religion,
London School of Economics
Ανδρέα Πανταζόπουλου, Επίκουρου Καθηγητή Α.Π.Θ
Νίκου Κοτζιά, Καθηγητή Πανεπιστημίου Πειραιώς
Παντελή Καλαϊτζίδη, Δρ. Θεολογίας, Συντονιστή της Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών, Διδάσκοντος στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συντονισμός:
Νίκος Μουζέλης, Ομ. Καθηγητής του London School of Economics
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου