Το περιοδικό Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
είναι το νέο ηλεκτρονικό επιστημονικό περιοδικό του Τμήματος Επιστημών
Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΑΠΘ.
Το περιοδικό εκδίδεται σε
συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης.
Είναι ανοικτής πρόσβασης με
σύστημα διπλής τυφλής κρίσης και σκοπό έχει να προβάλει την επιστημονική
έρευνα που καλύπτει όλες τις γνωστικές περιοχές για την προσχολική και
σχολική αγωγή και εκπαίδευση σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
Στη βάση
αυτή, οι Διάλογοι! φιλοδοξούν να δημιουργήσουν ένα φόρουμ
διεπιστημονικής επικοινωνίας, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση σε πρωτότυπες
μελέτες που συνδέουν την εκπαιδευτική πράξη με την έρευνα, την
καινοτομία και την αλλαγή στην εκπαίδευση.
Το περιοδικό περιλαμβάνει πέντε ενότητες.
Η πρώτη, η Επιστημονική Αρθογραφία, αποτελείται από δυο τμήματα, το ειδικό αφιέρωμα του κάθε τεύχους και τα varia, με ποικίλη θεματολογία.
Η δεύτερη, Νέοι Ερευνητές, αφορά εργασίες υποψήφιων διδακτόρων, καθώς και προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών.
Στην τρίτη θα παρουσιάζονται Καινοτόμα Ερευνητικά Προγράμματα και στην τέταρτη, τη Συνέντευξη, θέσεις και απόψεις ερευνητών της αγωγής και της εκπαίδευσης.
Τέλος, η πέμπτη ενότητα καλύπτει την Επιστημονική και Πολιτιστική Επικαιρότητα, με ανταποκρίσεις και παρουσιάσεις βιβλίων και θεμάτων της εκπαίδευσης. Περισσότερα για τις ενότητες του περιοδικού δείτε εδώ.
Το θέμα του πρώτου τεύχους είναι «Αλλάζοντας τη θέση του παιδιού στο σχολείο» και τα κείμενά σας μπορείτε να τα υποβάλετε μέχρι τις 30-6-2015, ακολουθώντας τις Οδηγίες για τους Συγγραφείς εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου