Ακολούθως παρατίθενται οι κεντρικές ομιλίες και ο ενδεικτικός κατάλογος υποβληθέντων ανακοινώσεων.
Κεντρικές Ομιλίες
1. Ομιλία και βιβλιοπαρουσίαση με θέμα: Διά βίου Μάθηση. Ένα εναλλακτικό σχέδιο για τη διά βίου κατάρτιση και επιμόρφωση.
Κεδράκα Αικατερίνη
Επίκουρος Καθηγήτρια Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης
2. Ομιλία με θέμα: Αξιολόγηση στην εκπαίδευση
Γεωργογιάννης Παντελής
τ. Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών
3. Ομιλία με θέμα: Η αξιολόγηση των φοιτητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρίες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Δροσινού-Κορέα Μαρία
Επίκουρος Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
4. Ομιλία με θέμα: Διδακτικό υλικό και στρατηγικές διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας σε μη φυσικούς ομιλητές
Γεωργογιάννης Παντελής
τ. Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών
Κατάλογος Ενδεικτικών Ανακοινώσεων
v Η Ενεργός και Κριτική Μάθηση στη Διδασκαλία της Βιοηθικής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
v Στάσεις των παιδιών για τη φύση και τα περιβαλλοντικά προβλήματα
v Συγκριτική μελέτη για τα προγράμματα Αγωγής Υγείας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην περιφερειακή ενότητα Έβρου
v Αγωγή Υγείας και Οικιακή Οικονομία
v Δίαιτα
πλούσια σε βασικά λιπαρά οξέα. Ο ρόλος τους στη ρύθμιση της
φυσιολογικής λειτουργίας του οργανισμού και η ευεργετική επίδραση των
μεταβολιτών τους στην πρόληψη και θεραπεία
v Σοβαρές
μαθησιακές δυσκολίες, γενικευμένη αγχώδης διαταραχή κατά ICD 10: Τι
μπορεί να κάνει ο φιλόλογος στην κατ’ οίκον διδασκαλία;
v Οι Τέχνες ως μέσο ενίσχυσης του διαπολιτισμικού τρόπου σκέψης των μαθητών
v Αξιολόγηση των κοινωνικών δεξιοτήτων μαθητών γυμνασίου
v Αξιολόγηση των αισθημάτων μαθητών και μαθητριών γυμνασίου για τον ομαδικό τρόπο εργασίας
v Διδακτική
Πρόταση Αξιοποίησης της Διαθεματικής, Ομαδοσυνεργατικής και
Ενσυναισθητικής Μάθησης στην Ιστορία Β΄ Γυμνασίου: «Η μεταβατική εποχή:
Οι έριδες για το ζήτημα των εικόνων»
v Αναγωγή
της πραγματείας της Τέχνης του Πολέμου του Σουν Τσου, του θεμέλιου
λίθου του σύγχρονου μάνατζμεντ, στην εφαρμογή του μοντέλου αριστείας
EFQM στην Εκπαίδευση
v Η επιθετικότητα ως αποτέλεσμα της ματαίωσης. Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις για την αντιμετώπισή της
v Η κοινωνική θέση και ο ρόλος της γυναίκας
v Η υποστήριξη γλωσσικών και κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητή με νοητική αναπηρία με έμφαση την κατανόηση της σεξουαλικότητας
v Κοινωνική ένταξη αναπήρων ατόμων με σύνθετες γνωστικές συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες στην τοπική κοινωνία
v Ο ρόλος του προγράμματος της σχολικής διαμεσολάβησης στη διαχείριση φαινομένων σχολικής βίας
v Περιγραφή του πλαισίου: Αιολική Ενέργεια & Ανεμογεννήτριες
v Χορευτικές δραστηριότητες αναψυχής και κοινωνικές δεξιότητες
v Μια νέα πρόταση για την αξιολόγηση στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
v Από
την «Αξιολόγηση της Μάθησης» στην «Αξιολόγηση ως Μάθηση»:
Επαναπροσδιορίζοντας τον ρόλο του εκπαιδευτικού στη διδακτική πράξη
v Ο
ρόλος της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και επικοινωνίας - στάσεις &
συμπεριφορές στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
v Εμπλουτίζοντας
και επεκτείνοντας μαθησιοκεντρικές μεθόδους διδασκαλίας στην
Τριτοβάθμια Ιατρική Εκπαίδευση: Διεύρυνση της χρήσης εικονικών ασθενών,
με βιωματικά ψηφιακά μέσα, για Λήψη Αποφάσεων και αποφυγή Ιατρικών Λαθών
στην προπτυχιακή και δια βίου Ιατρική Εκπαίδευση
v Διερεύνηση περιβαλλοντικών στάσεων σε μαθητές Λυκείου του Βόρειου Έβρου
v Δείκτες
βιοφυλοψυχικών διαφορών. Ερευνητικό πρόγραμμα της διεπιστημονικής
Ομάδας «εκ των υστέρων» Εργασίας Ψυχοβιοαναλυτικής Έρευνας: «Tο φύλο ως ερώτημα» του Κωνσταντίνου Β. Δημουλά
v Στάσεις και κίνητρα μαθητών γυμνασίου για την ανακύκλωση
v H γνώση του βιοψυχολογικού υπόβαθρου του παιδιού, ως προϋπόθεση, για την μάθησή του
v Η διάσταση της εκπαίδευσης ενηλίκων σε επιμορφωτικά προγράμματα ανθρώπινου δυναμικού της εκπαίδευσης
v Καταργήσεις - συγχωνεύσεις νηπιαγωγείων
v Το φαινόμενο του εργασιακού εκφοβισμού υπό το πρίσμα της οργανωσιακής δικαιοσύνης στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση
v Προφυλάξεις από ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες
v Αξιολόγηση του Διδακτικού Έργου των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων: Η περίπτωση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
v Αξιολογώντας
εκπαιδευτικές πολιτικές και πρακτικές: Αναπαραστάσεις εκπαιδευτικών
τυπικών τάξεων και εκπαιδευτικών τάξεων Ζ.Ε.Π., αναφορικά με τα
προγράμματα Ζ.Ε.Π. σε σχολεία της Θράκης με μικτό μαθητικό πληθυσμό
v Η Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στο Ελληνικό Σχολείο
v Προβλήματα λόγου-ομιλίας: εκλεκτική αλαλία
v Αναλυτικά προγράμματα και διδακτική διαλέκτων. Η περίπτωση της Ποντιακής
v Μορφές και είδη ηγεσίας στην εκπαίδευση: μία μελέτη περίπτωσης
v Διαπροσωπικές
σχέσεις στο σχολικό περιβάλλον: τάξη και αταξία στο σχολείο", στην
ενότητα που αφορά την Παιδοψυχιατρική ( όχι Παιδοψυχολογία)
v Τα ναρκωτικά στο σχολείο. Μια μελέτη περίπτωσης
v Μαθητική εγκυμοσύνη. Μια μελέτη περίπτωσης
v Επιληπτική κρίση στο σχολείο. Μια μελέτη περίπτωσης
v Ο ρόλος του προγράμματος της σχολικής διαμεσολάβησης στη διαχείριση φαινομένων σχολικής βίας
v Σχολικός εκφοβισμός μαθητών με και χωρίς εκπαιδευτικές ανάγκες
v Η
μεθοδολογία και ο παιδαγωγικός ρόλος της αξιολόγησης των μαθητών
Β/θμιας Εκπαίδευσης: Προτάσεις αξιολογικής εκτίμησης της εκμάθησης του
λεξιλογίου της νέας ελληνικής ως μητρικής και ως δεύτερης/ξένης γλώσσας
v Διδακτικό Σενάριο: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση με θέμα: «Η Ενέργεια στην εποχή μας – Πηγές και Εξοικονόμηση Ενέργειας»
v Διδακτικό σενάριο: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση με θέμα: «Το νερό»
v Αρχέτυπο «Σχολικός Σύμβουλος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»
v Η σχέση ανάμεσα στη σχολική επίδοση, την κοινωνική προέλευση και την πολιτισμική ετερότητα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου